CURS 2019-2020

Comunicat a les famílies

Benvolgudes famílies,

L’APFSHS en resposta a la publicació de la Sentència del Procés i els esdeveniments que es puguin produir els propers dies

MANIFESTEM,

1. La nostra més gran solidaritat amb els presos i amb les seves famílies en uns moments difícils i dolorosos.
  2. Creiem que el diàleg i la tolerància han de ser sempre la principal i millor forma de resolució de conflictes.
  3. Llegeix més»

27 de setembre: Jornada de compromís en defensa del clima

Davant l’interès mostrat per la majoria d’alumnes per la vaga mundial pel clima impulsada per Fridays for Future, des del centre hem organitzat una jornada amb activitats destinades a la conscienciació i respecte vers el medi ambient. Creiem que és important educar en valors de respecte i promoure una actitud de protecció i conservació de la natura.

Avui els alumnes han demostrat el seu compromís. Seguirem treballant per formar uns joves feliços, a qui els esperi un món meravellós i un futur brillant.
Els joves són el futur i motor de canvi per fer del món un lloc millor… Llegeix més»

L’arbre blanc

Per celebrar l’inici de curs tots els alumnes de la Llar Infantil “Les Cent Fonts” i els alumnes de primària del Col·legi Sant Josep ens vam reunir al pati per cantar la cançó “L’Arbre Blanc” del grup “L’Últim Indi”.

Agraïm a l’Eduard Costa, cantant del grup, les boniques paraules que ens ha dedicat quan ha vist el vídeo publicat a instagram. Moltes gràcies!
Llegeix més»