Jo tinc la paraula

Els alumnes d’ESO1 han participat al concurs “Jo tinc la paraula” del Departament d’Educació per reflexionar sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç.

Han treballat el tema de la por de parlar en públic i han demostrat la seva valentia. Entreu per veure el vídeos i escoltar els seus consells. Estem davant d’uns futurs youtubers?… Llegeix més»

SCAPEROOM MATEMÀTIC D’EP3

Benvinguts a l’scaperoom matemàtic de tercer de primària!

Aquesta activitat consiteix en obrir 3 candaus per demostrar que estàs ben atent a l’hora de classe.
Si vols resoldre tots els enigmes, caldrà que utilitzis tots els coneixements que has après sobre multiplicacions!

Per començar, mira la llista… Llegeix més»

Treballem les hores a EP2

⏱Quan arriba el segon trimestre, els alumnes de segon ens posem a aprendre les hores del rellotge.
⌚Per fer-ho, ens agrada molt el treball manipulatiu i vivencial. És per això que hem après els minuts, quarts i hores a través de racons, jocs cooperatius i Bee-bots
Mireu… Llegeix més»