Treballem a l’entorn i per a l’entorn.

L’escola no són quatre parets, l’escola és una finestra per aprendre a observar l’entorn i aportar-hi el millor de nosaltres mateixos. Seguint aquesta idea,  els alumnes de 3r d’ESO, han  sortit per descobrir la Vil·la Romana de Vilablareix . Per altra banda, els alumnes de 1r d’ESO, culminant un projecte iniciat a 6è, s’han dirgit a la Plaça Llibertat de Salt a  pintar un mural  conjuntament amb  l’Escola La Farga. Aquesta  és una de les activitats proposades  per el Projecte  “Itineraris segurs” del Programa “Juguem”.