Som una escola amb les portes obertes

Dissabte 18 de Febrer vam celebrar una nova Jornada de Portes Obertes. Un any més, l’escola va obrir les seves portes perquè visitants i famílies que ja pertanyen a la nostra comunitat educativadsc_0538 poguessin veure aules i altres espais, i els poguéssim presentar els aspectes més destacats del nostre projecte educatiu: tot allò que fonamenta el nostre treball dia a dia.

Va ser una fantàstica jornada que no hauria estat possible sense la participació de la comunitat educativa: alumnes, pares, mares, mestres, professors, personal d’administració i serveis i educadors. Moltes gràcies a tots!

Recordeu que el termini de preinscripció pel curs 2017-2018 va del 23 de març al 4 d’abril. Podeu demanar atenció individualitzada a direcció per rebre més informació sobre el nostre projecte educatiu, serveis i activitats.