Aquests dissabte al matí, anem a “ciència entre tots”

2017-cartell-a2

El proper dissabte 6 de maig al matí (de 10 a 14h) tindrà lloc la quarta edició de Ciència entre tots, una fira de la ciència protagonitzada bàsicament per alumnat de secundària de diferents instituts de les comarques gironines i adreçada a tota la ciutadania.

S’ubicarà a les places Hospital i Pompeu Fabra, entre la seu de la Generalitat de Catalunya a Girona i la Casa de Cultura, per potenciar la participació ciutadana.

Aquest any els alumnes de 4t d’ESO de l’escola hi participaran amb diferents tallers d’anamorfismes.
Convidem a tota la comunitat educativa del Pompeu Fabra a passar junts un dissabte ple de ciència!

A més, si entreu a la web de secundària podreu veure un fantàstic taller de teatre que vam realitzar (alumnes de 3r i 4t)  al Galliner i una visita dels alumnes de 4t (optativa de Física i Química) a la depuradora d’aigües residuals.