29 de Febrer: Jornada de portes obertes

Un any més, els convidem a participar a la JORNADA DE PORTES OBERTES de l’escola,

que tindrà lloc el proper dissabte 29 de febrer, al matí.

A 2/4 d’11h, a la sala polivalent,  es farà la presentació i benviguda a les noves famílies i partir

de les 11h, obrirem les portes de totes les aules, per tal que, tothom qui ho vulgui, hi pugui entrar.

Els animem a visitar les aules d’infantil i primària on els mateixos a alumnes jugaran amb les matemàtiques, els sons i les paraules, en llengua catalana i llengua anglesa,  experimentaran amb les ciències i la robòtica, crearan amb les arts plàstiques i els mostraran el munt de llibres i contes interessants que tenim a la nostra biblioteca.

I a l’edifici de Secundària, els convidem a conèixer el laboratori i l’aula de tecnologia, els projectes que aquest curs estem portant a terme, el treball que fem en llengües estrangeres per adquirir-ne un bon domini, l’oferta de matèries optatives, el seguiment individualitzat dels alumnes per acompanyar-los en la seva formació personal i l’organització interna en grups reduïts per a poder atendre tota la diversitat.

Tenim poques oportunitats per poder-los mostrar les activitats que formen part del dia a dia de l’escola, i aquesta n’és una! Estarem contents de poder-los rebre i explicar-los tot el que vulguin de saber, tant de les activitats en les que participa el seu fill, com de les que es trobarà en els propers cursos.