Manifest de les Associacions d’Escoles Concertades de Catalunya

Ens adherim al manifest que les Associacions d’Escoles Concertades de Catalunya han escrit arran dels esdeveniments viscuts aquests dies, el qual subscrivim.

Com bé saben, des de l’escola eduquem i defensem els valors democràtics com a eina imprescindible per arribar a acords i resoldre els conflictes des del diàleg, el respecte i la convivència, amb l’objectiu que els nostres infants i joves esdevinguin ciutadans solidaris, respectuosos, participatius i compromesos amb els altres.

Ens dol veure com aquests darrers dies, en el nostre país, s’estan vulnerant drets tant fonamentals com la llibertat d’expressió i el dret a decidir, entre d’altres, i per això volem mostrar el nostre respecte a les institucions catalanes, i el suport a totes aquelles persones que treballen per a garantir-los.