La Marató de TV3. L’Ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.

Enguany la nostra escola vol tornar a participar a la 25a edició de La Marató de TV3, que es farà el 18 de desembre, i es dedicarà a l’Ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.

La Marató de TV3 és un programa televisiu que es fa anualment dins d’un projecte solidari impulsat per Televisió de Catalunya i la Fundació La Marató de TV3  enfocat a obtenir recursos econòmics per a la investigació científica de malalties que, ara per ara, no tenen curació definitiva.

L’escola participarà a la Marató de TV3 amb 2 tipus d’activitats:

• Xerrades/Conferències per als alumnes d’ESO sobre l’Ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques
  • Campanya “1 ORIGAMI 1 EURO- REPTE SENBAZURU” adreçada a totes les famílies de l’escola.

DES DE L’ESCOLA US DEMANEM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ DE LA SEGÜENT MANERA:

• FORMAR TIRES DE 20 GRUES UNIDES PER UN FIL. Ho podeu fer de manera individual o en grup.

LES TIRES DE GRUES LES RECOLLIREM A L’ESCOLA FINS EL 24 DE NOVEMBRE, farem el muntatge del SENBAZURU i després ho portarem a la Fundació Mutua General de Catalunya.

Us animem a compartir aquesta iniciativa amb els vostres fills i filles per aconseguir una autèntica cadena solidària. Participar en actes com aquests ens ofereix la possibilitat d’educar el nostre alumnat en la Solidaritat i en el desig d’ajudar als altres altruistament.

Per a més información podeu consultar les webs: