Matrícula d’educació infantil, educació primària i ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020

Els alumnes a qui s’ha assignat plaça en el procés de preinscripció han de formalitzar la matrícula en les dates que es detallen en el calendari.

El centre gestionarà el tràmit de la matrícula a través de cites prèvies, utilitzant el telèfon 935758893 o alternativament per una confirmació de matrícula i l’enviament de la documentació necessària al correu electrònic ginesta@ginestamontcada.cat del centre.

En aquest cas, l’escola us enviarà amb un correu el justificant de la formalització de la matrícula.

A més de la documentació aportada amb la sol·licitud de preinscripció, per matricular-se cal presentar:

1. El carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.
    – Si no es té carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.
    – Si el nen o la nena no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  2. 2 fotografies recents de l’alumne/a tipus carnet amb el nom darrera.

Per qualsevol aclariment podeu trucar a secretaria, 935758893.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *