FESTA D’HIVERN

Dissabte 16 de desembre celebrem la festa d’hivern de l’Escola El Pilar.

Com cada any, comencen les activitats a les 10 del matí amb els tallers organitzats per l’AFA.

A les 16:30, obrirem les classes a les famílies perquè vegin les decoracions d’hivern creades per cada curs, aquest any amb els colors com a tema principal.

A les 17:15 començarem els balls de cada curs, acompanyats amb sortejos de llibres pels alumnes i la rifa de la panera de Nadal.

Porteu el programa de la festa que vam repartir a classe, te el número per la rifa del regal sorpresa i permetrà als vostres fills i filles demanar un batut al bar de l’AFA.

No oblideu de comprar algun pastís o alguna peça d’artesania boliviana en les paradetes que gestionen els alumnes de l’ESO, tots els diners recaptats es donaran per ajudar a la millora de l’escola infantil Los Pitufos de Tarija (Bolívia).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *