El lema d’aquest any és COOPEREM PER APRENDRE

Ja ens va acompanyar el curs passat i continuarà formant part del nostre treball diari al llarg de tot el curs per tal d’assentar i aprofundir en aquells aspectes que ens ajudin a fer un treball cooperatiu més eficient i eficaç.

Si  l’alumne és el motor del seu propi aprenentatge, cal que fomentem qualsevol aspecte que contribueixi a millorar l’autonomia i la iniciativa personal per tal de promoure l’aprendre a aprendre.

El treball cooperatiu ens ajuda a avançar en aquests aspectes.  Permet que cada alumne posi a l’abast dels altres els seus talents per tal d’aconseguir un millor resultat i alhora contribueix al treball de les intel.ligències interpersonal i intrapersonal, tan importants a nivell d’autoconeixement i del desenvolupament de les habilitats socials necessàries per empatitzar, assertivitzar i tenir una ment oberta al diàleg i a l’aprenentatge.