Preinscripció i matrícula 2021-2022

Us donem la benvinguda al vostre centre de formació de persones adultes de referència.
Durant aquest mes de juny, podeu demanar cita prèvia per formalitzar el procés d’orientació i preinscripció per al curs acadèmic 2021-2022.
Aquest any us rebrem mitjançant una cita prèvia que heu de demanar seguint les instruccions per emplenar un dels següents formularis:

Seu Vilafranca del Penedès

Formulari de cita prèvia
Atenció telefònica al 93 890 53 77 de 17:00 a 19:00

Seu Sant Sadurní d’Anoia

Formulari de cita prèvia
Atenció telefònica al 93 818 40 32 de 10:00 a 12:00

Si teniu qualsevol dubte sobre el formulari, o si voleu demanar més informació, no dubteu a trucar-nos o contactar-nos per correu electrònic: preinscripcio@cfavilafranca.cat

Important per agilitzar la cita prèvia

Cal que abans de la cita prèvia ens envieu la següent documentació escanejada a preinscripcio@cfavilafranca.cat o bé ens la porteu fotocopiada el mateix dia de la inscripció.

1. A l’assumpte del correu escriviu: Nom/ Cognoms/ Seu Vilafranca o Seu Sant Sadurní
      2. La sol·licitud de preinscripció ja està disponible i la podeu descarregar clicant en aquest enllaç.
      3. En tots els casos, original (quan vingueu a la cita) i còpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne/a. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
      4. Si l’alumne/a és menor d’edat:
            • L’original i una còpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació i el consentiment del pare o mare o tutor/a legal del menor.
            • Si està en situació d’acolliment en família o institució, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
            • L’original i una còpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
      5. Documentació acadèmica justificativa (títols oficials o resguards de títol, certificats de notes, entre d’altres) per a cursar el GES i les proves d’accés.

L’equip del centre us agraeix el vostre interès i espera conèixer-vos ben aviat!