Lliga de debats UPF – Víctor Català

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Al llarg dels mesos d’octubre i novembre, vam desenvolupar un projecte de col·laboració entre la Universitat Pompeu Fabra i l’escola que consistia en implementar al centre l’activitat “lliga de debats” que es realitza a la UPF.

8 formadors alumnes de la UPF, 2 coordinadores i 24 alumnes de l’escola van treballar plegats durant 3 setmanes per tal de guanyar el gran debat que es va celebrar el 19 de novembre al teatre amb la presència d’un jurat de luxe que conformaven la Mònica Terribas, el Queco Novell i el David Fernàndez, Montse Garrabou (coordinadora d’adults dels Serveis Terrritorials del Baix Llobregat) i el Pelegrí Viader (secretari general de la UPF

L’adquisició de competències i habilitats comunicatives, la millora de l’esperit crític, el treball en equip, el control de les emocions, el pensament creatiu, la iniciativa o l’anàlisi d’informació i de recursos i l’intercanvi d’idees i informació… són només alguns aspectes que es van treballar al llarg d’aquestes setmanes, però, pot ser el més important va ser conèixer a la gent de la UPF: l’Eulàlia, la Gemma, el Dídac, l’Edmon, el Roger, els Marcels, el Josep Vicenç, l’Adrià, el Nil i el Marc dels que hem aprés tant.

Aquí us deixem un petit vídeo que resum el treball i la il·lusió d’aquests dies… i enhorabona als guanyadors!