Camí a l’escola

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat dia 23 d’octubre al teatre de l’àrea educativa es va projectar el documental “Camí a l’escola” del director francès Pascal Plisson. Van comptar amb la presència de la Carol i la Mercè, treballadores de la productora ABORDAR que distribueix la pel·lícula a Catalunya.

“Camí a l’escola” narra la història real i extraordinària de quatre nens, herois quotidians -Jackson, Carlitos, Zahira i Samuel- que s’han d’enfrontar diàriament amb una multitud d’adversitats i perills per arribar a l’escola. Aquests nens viuen en quatre punts molt distants de la terra, però comparteixen les mateixes ganes d’aprendre i són conscients que només l’educació els obrirà les portes a un futur millor.

Més info a www.caminoalaescuela.com