Graduats ESO – Curs 2019 – 2020

Després d’aquests mesos de confinament, els alumnes de GES II del curs 2019 -2020 al CFA Sant Just han tingut el seu merescut certificat. Han estat uns mesos complicats en que tots, alumnes i professors, han donat el màxim d’ells mateixos. El resultat ha estat magnífic, i un bon grup d’alumnes han rebut les notes que els permetran continuar amb els seus estudis, els uns a Graus mitjos, altres a proves d’accès, i tots ells amb molta il·lussió.

Desde l’equip docent del CFA Sant Just, us volem felicitar per la tasca feta i animar-vos a continuar amb els vostres estudis.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *