Quins ensenyaments semipresencials i “online” ofereix el centre i en quines condicions?

Algunes hores d’alguns ensenyaments s’ofereixen en modalitat semipresencial o directament de de forma no-presencial.

A la següent taula us ho expliquem i us detallem en quines condicions:

MODALITATS CONDICIONS

COMPETIC 2

• MODALITAT A: Semipresencial (50% presencial + 50% No presencial)
  • MODALITAT A: Classe presencial 2h setmanals en horari de matí i dues hores setmanals més de treball a casa a partir d’una escola o plataforma virtual en que hi és tot l’alumnat. Al final del curs ANUAL, es realitza un projecte de forma presencial. L’alvaluació es forma a partir del 60% de les activitats d’avaluació contínua trameses durant el curs més el 40% del projecte final. L’alumnat en general compta amb servei de prèstec d’ordinadors (exclusivament per a persones que no disposen) i un aula d’ordinadors al centre d’us lliure entre les 9 i 20h.
  • MODALITAT B: NO presencial (on-line)
  • MODALITAT B: Totes les classes són de forma NO PRESENCIAL asíncrona, es a dir,  s’estudia a partir d’una plataforma o escola virtual. L’alumnat realitza activitats que tramet al centre de forma regular. Compta també amb DUES  hores/set.  de tutoria presencial voluntària amb el/la professor/a. També pot comunicar-se amb el professorat a partir de missatgeria interna de la plataforma i mail. Al final del curs ANUAL, es realitza un projecte de forma presencial. L’avaluació es forma a partir del 60% de les activitats d’avaluació contínua trameses durant el curs més el 40% del projecte final. L’alumnat en general compta amb servei de préstec d’ordinadors (exclusivament per a persones que no disposen) i un aula d’ordinadors al centre d’ús lliure entre les 9 i 20h.

COMPETIC 3

ÚNICA MODALITAT NO presencial (on-line) El curs s’organitza de manera TRIMESTRAL. Cada trimestre es realitza una competència (C5,C6,C7). S’obté el certificat ACTIC AVANÇAT/COMPETIC 3 en superar 2 competències.

Totes les classes són de forma NO PRESENCIAL asíncrona, es a dir,  s’estudia a partir d’una plataforma o escola virtual. L’alumnat realitza activitats que tramet al centre de forma regular. Compta també amb TRES hores/set.  de tutoria presencial voluntària amb el/la professor/a. També pot comunicar-se amb el professorat a partir de missatgeria interna de la plataforma i mail.

En aquesta modalitat es fomenta la participació en els fòrums i l’ús de tecnologies per a la comunicació entre els participants i el propi professor.

GES 2

(ESO 2n curs)

MODALITAT PRESENCIAL excepte 3h a la setmana no presencials. Els mòduls d’anglès, socials i ciències (tecnologia, biologia i medi ambient) participen en un programa, que just s’ha començat el curs 21/22, de treball amb projectes transversals.

Es dedicaran 3h setmanals, d’un total de 17, a la realització del projecte cada trimestre. Depenen del projecte, aquestes hores podran ser NO presencials (l’alumnat treballa a on consideri) o PRESENCIALS (si l’alumnat es citat pels tutors del treball).

En aquestes tres hores setmanals l’alumnat podrà romandre a classe per a poder treballar amb el projecte i/o consultar o ser atès pel tutor del projecte.

A l’inici de curs, l’alumnat rebrà també una breu formació sobre eines TIC bàsiques que anomenem “píndoles TIC”.

SOBRE EL PROJECTE:

És un treball que ha de realitzar tot l’alumnat de GES 2 en forma d’una petita investigació.
L’alumnat el fa, de manera guiada pel seu tutor, aprofitant les tres hores lectives NO PRESENCIALS que s’alliberen dels mòduls de socials, ciències i anglès.
En algunes d’aquestes hores l’alumnat quedarà amb el tutor del projecte per fer seguiment, i aclarir dubtes. Serà obligatòria l’assistència.
Cada trimestre, de forma individual o en parelles, l’alumnat de GES 2 realitza un projecte emmarcat en un 80% en una de les tres matèries principals del projecte (soc/cienc/ang) però participant de manera multidisciplinari la resta. El primer trimestre toca socials i el treball es basa en les “colònies tèxtils i la revolució industrial”, el segon sobre la “casadomòtica” i el tercer sobre “Anem de viatge”.
El projecte es presenta per escrit i oralment davant el grup al final de cada trimestre i s’avalua tenint en compte: l’actuació durant la realització del treball, l’informe escrit i la presentació oral.
La qualificació obtinguda al projecte representarà un 30% de la nota del trimestre de cadascuna de les tres matèries principals.
Les altres dues matèries no principals que es treballen cada trimestre en el projecte, participen mitjançant una o dues activitats relacionades amb el tema principal. Cada activitat serà avaluada pel professor/a de cada matèria no principal i repercutirà (10%) en la seva avaluació contínua trimestral.

A U>25

(Accès Uni. >25 anys)

MODALITAT PRESENCIAL excepte 2h a la setmana no presencials. Es dediquen 2h setmanals (d’un total de 8h) a l’AUTOFORMACIÓ NO PRESENCIAL a través de la plataforma moodle del centre o d’altres vies. Aquestes hores pertanyen a les matèries de Català i Castellà.

L’alumnat en general compta amb servei de préstec d’ordinadors (exclusivament per a persones que no disposen) i un aula d’ordinadors al centre d’us lliure entre les 9 i 20h.

En aquestes dues hores compta amb la presència dels professors de les dues respectives matèries per si necessita atenció personal individual.