Premi de relats curts – Trobades socioesportives XXV aniversari.

Els alumnes de l’escola CFA Salvador Dalí, Francisco Gallego Villarroel i Francisco Jose Conus Muñoz han estat premiats amb el 1er i 3er premi respectivament en el concurs literari de relats curs dins el marc de les Trobades Socioesportives XXV aniversari, organitzat per la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona i el Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.

L’objectiu d’aquest premi ha estat promoure la creativitat, el mutu coneixement i la col·laboració entre els interns del Centre Penitenciari de Quatre Camins i els estudiants, professors i personal d’Administració i Serveis del Campus Mundet de la Universitat de Barcelona.

La temàtica del concurs ha estat “les finestres” amb una extensió màxima de 800 paraules.

Els relats premiats han estat transformats en vídeo relats.

Aquí els teniu.