MATRÍCULA CURS 2020-2021

El període de matrícula ja s’ha acabat, però encara queden vacants no cobertes en alguns ensenyaments.

Graduat en ESO

Si hi estàs interessat/ada, has de venir a matricular-te per començar el 2n trimestre. Per fer prova de nivell i la matrícula pots venir:

• dilluns 23 de novembre a les 17 h
  • divendres 27 de novembre a les 10:30 h
Si voleu fer el curs de Graduat en ESO en modalitat a distància (a través de l’Institut Obert de Catalunya), cal formalitzar la matrícula del 9 al 12 de novembre.

És imprescindible demanar abans CITA PRÈVIA, trucant per telèfon  al 972 23 04 03 en horari d’informació general del centre.

Cal dur aquesta documentació:

• Llibre d’escolaritat o certificat de notes (només alumnat de Graduat en ESO)
    • Llibre de Família i DNI, NIE o passaport del tutor (només alumnat menor d’edat, original i fotocòpia)
    • Dues fotos mida carnet

Preparació proves accés a Grau superior i Universitat per a majors de 25/45 anys

La matrícula està tancada.

Català

Actualment està tancada la matrícula dels cursos de Català 1 (A1) i Català 2 (A2).

Encara queden algunes vacants de Català 3 (B1). Per tal de sol·licitar aquestes vacants cal:

1. Trucar per telèfon o venir en horari d’informació. La persona que t’atengui et donarà una cita amb el coordinador de l’ensenyament, que és qui et matricularà.
  2. Formalitzar la matrícula el dia i hora que se t’hagi dit, amb el coordinador de l’ensenyament. Cal dur aquesta documentació:
    • Dues fotos mida carnet

El segon quadrimestre pot ser que hi hagi vacants de Català 1 (A1) i Català 2 (A2). Per rebre informació sobre aquests cursos, cal trucar a partir del 12 de gener.

Informàtica

Encara queda alguna vacant d’informàtica inicial. Per tal de sol·licitar aquestes vacants cal:

Anglès

Encara queda alguna vacant, si el nivell inicial de l’alumne permet la incorporació als cursos que ja hi ha en marxa. Per tal de sol·licitar aquestes vacants cal:

2. Formalitzar la matrícula el dia i hora que se t’hagi dit, amb el coordinador de l’ensenyament. Cal dur aquesta documentació:

XERRADA ASSOCIACIÓ MULTICAPACITATS

El darrer dimecres 5 de febrer, els alumnes de GES i català vam assistir a una xerrada per part de l’Associació Multicapacitats de Girona al CFA Nou Girona.

L’associació multicapacitats és una associació de persones amb discapacitats diverses que busquen sensibilitzar la societat envers la seva realitat… Llegeix més»

EL PES DEL PLOM

Divendres 15 de novembre, l’entitat “A tempo, arts i formació”, en el marc del festival de teatre Temporada Alta de Girona, ens va oferir l’obra “El pes del plom”, en directe a l’escola i per als alumnes de GES. A partir de l’enfrontament entre dos… Llegeix més»

GIRONA PLATÓ 25 D’ABRIL

El 25 d’abril, una vintena d’alumnes del GES van participar en el taller del Museu de Cinema: “Girona Plató”. En el Museu vam veure fragments de pel·lícules rodades a Girona i després, durant una hora, els alumnes van estar rodant les seves pròpies mini històries… Llegeix més»

SANT JORDI 2019

El dia de Sant Jordi vam donar els premis del concurs literari, que tenia com a tema l’amistat. Molts alumnes hi van participar, amb un nivell prou bo. També vam fer un piscolabis i una passejada per les parades de llibres i roses.

• Llegeix més»

SORTIDA A EMPÚRIES 12 D’ABRIL

L’últim dia abans de les vacances de Setmana Santa, tots els alumnes i professors vam fer una sortida fins a l’Escala, per visitar les ruïnes d’Empúries. Va ser molt interessant i una bona manera d’acomiadar-nos fins d’aquí uns dies.

SORTIDA A ELNA, RIBESALTRES I COTLLIURE

Dimecres 13 de febrer vam fer una sortida de tot el dia amb alumnes de GES, del curs d’accés a Grau Mitjà i de Català. Guiats per la historiadora Assumpta Montellà, l’autora del llibre “La Maternitat d’Elna”, al matí vam visitar la maternitat, que ara… Llegeix més»

SORTIDA INNOVACIONS DE LA PREHISTÒRIA

Els alumnes de GES 1 van participar dimarts 22 de gener al Taller “Innovacions de la Prehistòria” del Museu d’Arqueologia de Girona, a Sant Pere de Galligants. Van elaborar un bifaç i una peça de ceràmica. També van encendre foc i van fondre plom per… Llegeix més»