MONAR’T

Els alumnes de GES 1 Matí vam fer una visita comentada per algunes de les obres del Monar’T, un festival anual de murals i d’art urbà, als barris de Santa Eugènia i Can Gibert del Pla, ben a prop de la nostra escola d’adults.
El festival va néixer com una iniciativa comunitària, amb associacions dels barris, els centres cívics, artistes i veïns implicats. Té un caràcter social i multicultural. Els veïns que volen cedeixen espais (persiana de la botiga, façana d’una casa, mur del jardí…) que pinten artistes vinguts de diferents ciutats i països, a canvi d’allotjament, visitar Girona i voltants, i donar a conèixer la seva obra, que queda per al barri.
Els murals són veritables obres d’art, ens han agradat molt.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *