MATRÍCULA FORA DE TERMINI

MATRÍCULA TOTS ELS ENSENYAMENTS

Si no t’has preinscrit, encara tens possibilitat de matricular-te. Per fer-ho, has de venir en horari d’informació:

• dimarts, de 10 h a 12 h
  • dimecres, de 17 h a 19 h
  • divendres, de 10 h a 12 h

Quan vinguis, et donarem el calendari d’actuacions per fer els tràmits de matrícula.

Documents per matricular-se

• Dues fotos mida carnet
  • DNI (original i fotocòpia)
  • Llibre d’escolaritat o certificat de notes (Alumnat de Graduat en ESO i Curs d’Accés a Grau Mitjà)

1. Francisco Huertos Rorralbo

Hola, me gustaría matricularme, pero estoy fuera, y hasta el 18 no puedo ir a matricularme, sería posible?

1. admin Post author

Sí, en la majoria de cursos no hi haurà cap problema. Cal però que vinguis el dia 19 en horari d’informació.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *