EL PES DEL PLOM

Divendres 15 de novembre, l’entitat “A tempo, arts i formació”, en el marc del festival de teatre Temporada Alta de Girona, ens va oferir l’obra “El pes del plom”, en directe a l’escola i per als alumnes de GES. A partir de l’enfrontament entre dos personatges, un comercial i una periodista, es denuncia el comerç d’armes, legal i il·legal, i la hipocresia dels estats. A continuació els actors van debatre amb els alumnes sobre l’obra, com l’havien muntada, les repercussions d’aquest comerç, com mantenir la pròpia coherència quan has de prendre decisions… Va ser molt interessant.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *