JORNADA ESPORTIVA

Dimarts 16 de novembre vam celebrar una jornada esportiva al pavelló de Santa Eugènia. Vam fer un mini torneig de futbol sala, molt disputat. Després vam reposar forces amb molta fruita i aigua. Segur que repetirem!

L’EQUILIBRI ÉS COSA DE DOS

Els alumnes de GES 1 i Joves en Acció, al matí, i els dos grups de GES tarda vam participar, dilluns 8 de novembre, en els tallers de teatre participatiu “L’equilibri és cosa de dos” de la companyia La Nave Va. Una experiència molt interessant… Llegeix més»

SANT JORDI

Vam celebrar Sant Jordi a l’aire lliure, aprofitant la zona de gespa que tenim davant l’escola: dijous 22 d’abril amb els grups de tarda, i divendres 23 amb els de matí. La celebració va consistir en un recital de poemes treballats a les classes de… Llegeix més»

MUSEU D’ART DE GIRONA

El dimecres 24 de març els alumnes de GES 1 van fer el taller del Museu d’Art: del pigment a la pintura. Els alumnes de GES 2 van visitar el Museu d’Art i van fer un passeig per la zona literària de Girona.