Matrícula curs 2022-2023

Si sou antics alumnes (vau estar inscrits al CFA Josepa Massanés i Dalmau el curs 2021-2022 i vàreu realitzar la matrícula de continuïtat) o us vàreu preinscriure al mes de juny i heu resultat admesos, heu de passar del 2 al 9 de setembre a formalitzar la matrícula per la seu del CFA Josepa Massanés i Dalmau. L’horari de matrícula és de dilluns a divendres de 10 a 13 i de dilluns a dijous de 16:30 a 19:30.

Per formalitzar la matrícula necessiteu:

• DNI, NIE, passaport o document d’identitat del país d’origen (original i fotocòpia), si no el vau aportar a la preinscripció.
    • Targeta sanitària (original i fotocòpia), si no el vau aportar a la preinscripció.
        • Per a alumnes de GESO, Accès a Grau Superior i PAU + 25: expedient acadèmic de l’alumne
        • Per al alumnes de COMPETIC 3: el títol d’ACTIC Mitjà o COMPETIC 2
    • Els alumnes menors d’edat hauran de portar als pares o tutors legals uns documents per complimentar.
    • Aportació econòmica en concepte de materials.

Si heu quedat en llista d’espera, haureu de formalitzar la matrícula del 12 al 16 de setembre.