Cloenda del curs 2021-2022

El passat 20 de juny va tenir lloc la cerimònia de cloenda del curs acadèmic 2021-2022. Aquest acte es va celebrar a la sala d’actes del dpt. de Cultura de Tarragona i va comptar amb la presència de l’inspector del centre, el sr. Carles Jardí, i de la coordinadora territorial d’adults, la sra. Francesca Jaumà. L’acte va ser conduït per la professora Laia Marca.Després dels parlaments inaugurals es va fer el lliurament de títols i certificats als alumnes dels diferents ensenyaments: GESO, castellà, català, COMPETIC i anglès. Oscárboles, cantautor tarragoní i professor del centre, va ser l’encarregat d’amenitzar la tarda amb la seva la música. En acabar l’acte, tots els assistents vam gaudir d’un petit refrigeri a la plaça Mosén Salvador Ramon i Vinyes.

Enhorabona a tots els alumnes que enguany han aconseguit una fita acadèmica important i esperem tornar-vos a veure aviat. Mentrestant, sempre podeu rememorar aquest dia amb les fotos de l’acte que trobareu en el següent enllaç: