Instruccions per confirmar la matrícula, curs 2021-2022

En aquesta publicació s’explica com podreu confirmar la matrícula a partir del dia 2 de setembre aquells que vau ser admesos a la preinscripció del juliol i aquells que vau ser alumnes del curs passat i vau reservar la plaça pel 2021-2022. La confirmació de la vostra matrícula serà telemàtica però si creieu que necessiteu atenció personalitzada, podeu demanar cita prèvia aquí i us atendrem presencialment (per quadrar les dates, els antics alumnes demaneu la cita els dies 2 o 3, i els admesos a la preinscripció demaneu-la del 6 a 9, ambdós inclosos).

Per confirmar la vostra matrícula al CFA Joan Carles pel curs 2021-2022 de manera telemàtica heu de seguir els passos següents:

PRIMER PAS:

• Si vau ser alumnes del CFA Joan Carles durant el curs 2020-2021 i vau confirmar la vostra continuïtat pel 2021-2022 al juny, empleneu aquest formulari (obert els dies 2 i 3 de setembre).

• Si vau resultar admesos en el procediment de preinscripció del mes de juliol, empleneu aquest formulari (obert del dia 2 al dia 9 de setembre).

Si voleu confirmar la matricula de més d’un ensenyament heu d’omplir un formulari per cada ensenyament al que us matriculeu.

SEGON PAS:

Seguiu les instruccions que us arribaran per pagar l’aportació de matrícula (30€).

TERCER PAS (aquest pas és independent i, si voleu, podeu fer-lo abans que als altres dos):

https://t.me/cfajoancarles   (o poseu “cfajoancarles”  -sense les cometes-  al buscador de Telegram)

En aquest canal general rebreu avisos, notícies i tota la informació del començament i funcionament de les classes.