Horaris curs 2020-2021

Aquests són els horaris generals i provisionals de classe pel curs 2020-2021. Són provisionals perquè poden variar lleugerament i perquè no inclouen les restriccions organitzatives derivades la pandèmia: si per exemple esteu matriculats en un grup que fa classe dimarts i dijous podria ser que només hi poguéssiu assistir els dimarts a causa de la necessitats de reducció de ràtios derivades de les mesures de distanciament. Abans de començar les classes us anirem concretant totes aquestes mesures organitzatives que, de fet, poden anar variant segons l’evolució de tot plegat i de les instruccions que dictin les autoritats sanitàries i educatives. Us mantindrem informats!

Secretaria tancada per vacances

Us informem que la secretaria del centre romandrà tancada per vacances del 27 de juliol al 31 d’agost, ambdós inclosos. Des del CFA Joan Carles us desitgem un molt bon estiu!

I ara què? calendari de preinscripció 2020-2021

• Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 6 de juliol de 2020 a partir de les 14 h
  • Sorteig del número de desempat: 7 de juliol del 2020, a les 11 h
  • Presentació de reclamacions: del 6 al 10 de juliol de 2020
  • Llista ordenada definitiva: 14 de juliol de 2020 a les 14 h
  • Llista d’admesos i exclosos. i llista d’espera: 16 de juliol de 2020 a les 14 h

Migration

Dins del mòdul Llengua anglesa III de GES 2 treballem el tema migration. Hem elaborat un missatge de benvinguda per a persones immigrades que arriben al nostre país. Alguns han confessat que els ha remogut sentiments, altres que els ha agradat fer arts plàstiques com a l’escola… Here you have the result. Enjoy it!

We would like to thank all the participants because they have made a big effort. Congratulations to all of you!

Comunicat

Bon dia a tothom,

des del CFA Joan Carles continuem treballant de forma conjunta i coordinada amb la inspecció educativa i amb la coordinadora territorial de formació de persones adultes per tal d’oferir-vos el millor servei possible ateses les circumstàncies socials i sanitàries amb les que convivim des de fa un parell llarg de mesos. Ara per ara estem treballant en el tancament d’aquest curs, la continuïtat i matrícula de l’alumnat propi i el procediment de preinscripció i matrícula pel curs vinent. També hem de redactar un pla específic de contingència per al curs 2020-21 que ens permeti compatibilitzar les mesures sanitàries de prevenció i de distanciament amb les qüestions organitzatives del centre i les pedagògiques, per tal de mantenir les bones dinàmiques didàctiques i socials que caracteritzen els procediments d’ensenyament aprenentatge del nostre centre

Com que aquesta feina és  contínua i canviant per la pròpia naturalesa biològica de la situació i dels procediments motivadors de les fases de desescalada, preferim ser molt prudents i abans de fer pública qualsevol informació esperem que aquesta se’ns trameti de forma oficial des dels òrgans de gestió del Departament d’Educació. És per això que anem a poc a poc a l’hora de comunicar-vos, per exemple, dates, terminis o procediments etc. Volem seguir fent les coses bé i això també implica mesurar bé els tempos dels tràmits i procediments administratius i didàctics.

Us agraïm la vostra comprensió. Gràcies per la confiança,

Comunitat Educativa CFA Joan Carles.

Preinscripció 2020-2021

A la web del Departament d’Educació s’han publicat les dates provisionals de presentació de sol·licituds de preinscripció per al curs 2020-2021 per als ensenyaments impartits en centres de formació d’adults que, si es confirmen, seran del 15 al 29 de juny. Aquest període de preinscripció afecta només a les persones que encara no són estudiants del centre i a les que ja hi estudien però es volen matricular d’ ensenyaments diferents als que estan fent en l’actualitat.

Estem a l’espera de conèixer el procediment i les dates prèvies en que farem la confirmació de matrícula pel curs vinent de les persones que ja sou estudiants de l’escola i que voleu seguir al mateix ensenyament. Tan bon punt en tinguem qualsevol informació us la farem saber pels canals habituals.

Migració del servei MOODLE

Ens acaben de comunicar que per tal de millorar el nostre servei Moodle s’inicia una actuació d’urgència per migrar-lo de l’entorn Àgora-Moodle a l’entorn Eix-Moodle. En conseqüència avui a les 14:00 h es tancarà el servei Moodle del CFA Joan Carles per tal d’aprofitar el cap de setmana i que en puguem disposar dilluns a mig matí.

Durant el procés de migració no podrem accedir al nostre Moodle. Aquesta migració millorarà l’actual accés a l’entorn i evitarà que es col·lapsi. Un canvi significatiu serà l’adreça del domini, a partir de dilluns trobareu el Moodle a: