Aquest divendres festa al Cafè del Teatre!

Ens complau convidar-vos a la celebració del 25è aniversari del CFA Joan Carles que tindrà lloc al Cafè del Teatre de l’Escorxador de Lleida el divendres 14 de Juny a les 21:00 hores.

En aquests 25 anys l’escola ha contribuït a teixir noves i segones oportunitats, ha treballat per donar suport i ajudar a trencar barreres, a desxifrar els llenguatges de les tecnologies i de les arts plàstiques, a descobrir paraules d’arreu del món, a abraçar la cultura i a defensar-la,
sempre enmig d’un clima plaent i gaudint dels aprenentatges.

Com diu Cesare Pavese: “No recordem els dies, recordem els moments”.  Veniu a compartir i recordar amb tots nosaltres el vostre pas per l’escola i els bons moments viscuts!

VISITA AL MUSEU DE LLEIDA

Last week all English groups went to Museum in order to enjoy  Animalia , the activity in English . We had some fun doing the matching activity in the didactic room and we learned some new vocabulary. Then we could walk through the museum and listen to… Llegeix més»

Orientem i ens orientem

El dimecres 24 d’abril va tenir lloc la jornada d’orientació per al nostre alumnat del Graduat en Secundària. Vam rebre informació i explicacions de representants de l’IMO, del CIFO, de l’INS Ronda i de l’INS Màrius Torres. Així mateix, el dijous dia 25 i el… Llegeix més»

La boca descosida

La rapsoda Alba Mascarella va entendrir la Diada de Sant Jordi al CFA Joan Carles amb una selecció d’obres de poetes, dones totes: Maria Mercè Marçal,Dolors Miquel, Marta Pérez i Sierra…    L’acte va ser excepcionalment intens i emotiu.

Art is the gap!

Ni forats negres ni mandangues!! 🧐🌀🕳🤪
A partir de dimarts descobriu la més autèntica interpretació del buit de la mà d’en Robert Martí al passadís de l’escola.
Art is the gap! 🎨🖌👨🏻‍🎨

LLEIDA MODERNISTA

Els  grups de Competic i Català 3 vam fer la ruta modernista per la ciutat de Lleida acompanyats d’una guia de Turisme de Lleida el dia 10 d’abril en sessions de matí i tarda.
Vam gaudir amb els edificis emblemàtics d’aquest moviment arquitectònic i vam descobrir… Llegeix més»

“Mariola és nom de dona”

Professores i alumnes del CFA Joan Carles I,  hem participat en l’enregistrament del videoclip “Mariola és nom de dona” a ritme del garrotí. El projecte neix de la voluntat d’aprofitar el garrotí, cançó popular de Lleida, per reivindicar el paper de la dona, així com… Llegeix més»

VISITA AL DIARI SEGRE

L’alumnat de GES ha visitat la redacció del diari Segre i el plató de Lleida televisió per conèixer de primera mà com s’elabora un diari i com es treballa en una televisió local. Ens han explicat quina és la feina dels periodistes, com s’obtenen les… Llegeix més»

ANEM AL CINEMA.

Els grups de Competic del centre hem gaudit d’unes sessions de cinema a l’espai Funatic veient  “En lugar del Sr. Stein”, una comèdia francesa que ens mostra la possibilitat d’obrir el nostre món i el nostre entorn gràcies a les noves tecnologies. Tot i què és… Llegeix més»

ROBERT CAPA ET LA COULEUR

Le mois novembre dernier, les élèves de Français, nous avons jouit d’une exposition formidable en français: Robert Capa en couleur.
Dans l’exhibition, on a vu pour la première fois les photographies en couleur de Robert Capa, connu surtout pour ses images en noir et blanc. Considéré… Llegeix més»

SÉANCE DE CINÉMA FRANÇAIS: LE GRAND BAIN

Les élèves de Français de première et deuxième année ont bien aimé le film Le grand bain vu au cinéma Funatic mardi 15 janvier. Bertrand, Marcus, Simon, Laurent, Thierry…  sont des amis qui s’entraînent  sous  l’autorité  de  Delphine, ancienne gloire  des  bassins,  dans  une  discipline   jusque-là   propriété … Llegeix més»

LIVING AND WORKING ABROAD