Inici de classes i subgrups

La data d’inici de les classes en els ensenyaments d’Etapa Instrumental i de Graduat en ESO serà dilluns 20 de setembre, cada grup  començarà a l’hora que s’indica a continuació:

Etapa Instrumental Nivell 1 (Alfabetització)
 9:00h  (sala de lectura)

Etapa Instrumental Nivell 2 (Neolectors)
11:00h (sala de lectura)

Etapa Instrumental Nivell 3 (Certificat)
15:30h (aula… Llegeix més»

Meeting in Selb

A principis de juliol va tenir lloc la nostra primera sortida dins el projecte Erasmus+ “Discovering Digital Competences for Teachers”. La petita ciutat alemana de Selb ens va acollir i els companys de la Volkshochschule Fichtelgebirge van ser-ne els amfitrions. Una experiència molt gratificant i enriquidora!

Our first travel regarding Erasmus+ project “Discovering Digital Competences for Teachers”  took place on the second week of July. The small town of Selb received us warmly and partners from Volkshochschule Fichtelgebirge hosted us. It was a very rewarding and fortifying experience!

Horaris curs 2021-2022

Aquests són els horaris generals i provisionals de classe pel curs 2021-2022. Són provisionals perquè poden variar lleugerament i perquè no inclouen les restriccions organitzatives derivades la pandèmia: si per exemple esteu matriculats en un grup que fa classe dimarts i dijous podria ser que… Llegeix més»