Lo poble de Jesús Moncada

Dijous 31 de maig l’alumnat de Català 3 vam anar al teatre de l’Escorxador a veure Lo poble, un text teatral fer a partir de l’obra narrativa de Jesús Moncada.  Els actors i les actrius són alumnes de 2n del Cicle formatiu de Tècniques d’Actuació… Llegeix més»

Visita a la Seu Vella

L’alumnat dels mòduls de català, castellà i nivell 3 de l’Etapa Instrumental hem visitat la Seu Vella. L’objectiu d’aquesta activitat és donar a conèixer aquest conjunt monumental tant emblemàtic de la nostra ciutat. Aquest espai ens permet, a més a més, gaudir d’una agradable passejada… Llegeix més»

Going to the cinema

On the 25th of April and on the 2nd of May, The English 2 group, and other members of English 3, went to the Funatic cinema to watch a film. The film was “Finding your feet” and we all recommend you to go and watch… Llegeix més»