Tercera sessió de l’Art de parlar a la Casa Duran i Sanpere de Cervera

En el CFA Joan Comorera seguim amb el projecte d’innovació de l’Art de parlar iniciat el curs 2019-20. L’any passat es va començar amb la formació al MNAC de Barcelona i les primeres pràctiques amb les nostres alumnes en les aules de Castellà i Anglès. Es va acabar fent una pràctica a l’exposició “ Els artesans del Barroc” però el projecte es va veure aturat amb el confinament.
Aquest curs 2020-21 continuem amb la formació via online i amb les pràctiques dins les nostres aules. També s’ha fet un conveni amb el Museu de Cervera per poder fer pràctiques de
VTS dins de les seves dependències amb algunes obres d’art del fons del Museu i de la Casa Duran i Sanpere.
El passat dimecres, dia 9 de desembre, es va fer la tercera pràctica d’aquest curs en el marc de la Casa Duran i Sanpere de Cervera amb alumnes de Castellà 2 i 3. Va ser especial, ja que es va
fer el VTS en l’ubicació real de les obres exposades al públic. Quadres que potser passen desapercebuts pel públic, van agafar protagonisme i les nostres alumnes van poder confegir diferents relats al voltant d’aquestes dues obres: Escena Costumista i Rafael en la cort de Llorenç de Mèdici.
No és important quina és la història o el sentit del quadre, el que és valora del VTS és l’experiència de cada una de les alumnes. La seva finalitat és fomentar la oralitat, a través de l’emoció que pot suposar la visió d’una obra d’art.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *