Sortida al Castell de les Pallargues i als Torrons Vicens d’Agramunt

Avui dia 10 de desembre, els alumnes del CFA Joan Comorera han fet una visita de proximitat pel castell de les Pallargues (Segarra) i els Torrons Vicens d’Agramunt (Urgell).

La visita ha començat a les 10 del matí al castell de la Segarra del s.XI-XVI. S’han pogut admirar la façana, totes les estances de la planta baixa, la cuina, la bodega, la presó, la masmorra,… i a la primera planta, la sala noble, una estança, una petita capella, una terrassa, etc. Alguns espais han estat ambientats amb música, un encert que fan més agradable la visita. El castell es conserva gràcies als actuals propietaris, la família Rovira que viuen en una ala del mateix castell.

Els alumnes també han pogut anar al Museu de la Xocolata i dels Torrons d’Agramunt, situat al costat de la fàbrica i la botiga, és un espai cultural on es pot conèixer la història del Torró i la Xocolata d’Agramunt i la trajectòria de l’empresa Torrons Vicens. Una sortida molt interessant, un grat descobriment, un viatge en el temps que de ben segur tornarem a repetir.