Visita a la UPC

Ahir vam visitar el campus de la UPC a Castelldefels. Ens han explicat quins estudis, empreses hi ha i què hi investiguen. També hem vist una aula i un laboratori i hem pogut veure-hi relació amb el currículum de física. Ha estat molt enriquidor. Moltes gràcies.

Tastet de formatges dels grups de francès

El passat dilluns 18 de març l’alumnat dels nostres estudis de francès van assistir a un tastet de formatges a l’EOI d’Esplugues de Llobregat, junt amb l’alumnat del CFA Terra Baixa. Allí van tenir l’oportunitat de conèixer el centre, participar de jocs lingüístics en francès i conèixer els estudis de continuïtat del centre.

Xerrades d’antics alumnes del centre

Per tal d’oferir una orientació i motivació que resulten indispensables per assolir l’èxit en les proves d’accés a Grau Superior, al CFA Castelldefels rebem la visita d’antics alumnes que poden oferir als nostres alumnes una visió molt més àmplia. L’Anna Shybkovska ha estat la nostra protagonista d’enguany. Gràcies, Anna!