Aquesta setmana, amb l’alumnat del GES, hem elaborat unes activitats centrades en l’art de parlar en públic.
Des de l’àmbit lingüístic, i amb motiu del Dia Mundial de la Poesia, ens hem endinsat en l’obra de Joana Raspall: l’alumnat ha llegit i interpretat els seus poemes en veu alta, connectant amb una figura clau de la llengua catalana i donant vida a les paraules.
Paral·lelament, a l’àmbit de ciències de la salut, cada alumna ha presentat l’anàlisi d’una malaltia mitjançant l’elaboració d’un pòster, posant en pràctica la seva capacitat de síntesi i comunicació davant del grup.
Al llarg de totes les activitats, hem treballat la confiança, l’expressió verbal i no verbal i l’organització de les idees, amb l’objectiu de guanyar seguretat i eficàcia comunicativa, tot fomentant un ambient de respecte i escolta activa entre companys i companyes.

