Alumnes antics i alumnes admesos

Us informen que l’inici del curs es realitzarà la setmana del 21 de setembre, amb un pla de formació adaptat a la situació actual de pandèmica i amb totes les mesures de seguretat sanitària que determina el PROCICAT.

Aquest pla el presentarà l’escola el primer dia de classe i resoldrà tots els dubtes que tingueu.

El nostre objectiu és el de la formació de qualitat en un entorn de confiança i col·laboració.

Alumnes antics i alumnes admesos a la preinscripció

• Ja esteu matriculats
  • El pagament  de la quota de material de 20 euros/ anual, el realitzareu al setembre amb una transferència bancària.
  • En cas de baixa, si us plau feu la comunicació al centre per tal de trucar a un altre alumne de la llista d’espera.
  • Consulteu els horaris de la presentació del nou curs.

Qualsevol dubte podeu trucar al centre del 14 al 17 de setembre de 16h a 19h, o bé ens podeu fer la consulta a través del correu electrònic.

Alumnes preinscrits al juny

Pilar Mateo