Llengua anglesa

Oferim classes d’anglès que permetran a l’alumnat adquirir un domini bàsic de l’idioma per a poder utilitzar-lo en situacions comunicatives senzilles.

l’alumnat nou haurà de fer una entrevista i una prova de nivell que permeti determinar a quin curs s’ha de matricular.

• Nivell 1: 3h setmanals.  A1
  • Nivell 2: 4h setmanals. A2.1
  • Nivell 3: 4h setmanals. A2.2

La metodologia dels cursos és comunicativa, amb el suport gramatical i de vocabulari requerit a cada nivell. Els nivells corresponen amb el Marc Europeu Comú de Referència: A1 i A2.

Novetat:  Un cop finalitzats aquests estudis es pot continuar la formació en una escola oficial d’idiomes, accedint al seu tercer curs (B1) sense haver de superar cap prova de nivell. Més informació en aquest enllaç.

LLIBRES ANGLÈS  Us recomanem que feu més cas de les fotografies de les cobertes dels llibres, dels títols, dels autors i l’editorial que dels números ISBN, ja que algunes editorials els canvien sovint.

LLIBRES ANGLÈS

ANGLÈS 1 DISSENY LILA/NEGRE

«English File 4th Edition A1. Student’s Book and Workbook with Key Pack (English File Fourth Edition

ANGLÈS 2 DISSENY VERMELL/NEGRE