Taller de matemàtiques

Durant la setmana passada, l’alumnat dels cursos d’Instrumental de l’escola van anar d’excursió a la biblioteca de Bellavista a participar d’un taller de matemàtiques. Van treballar diverses formes geomètriques de manera cooperativa. Per al nostre alumnat, va ser una manera amena i… Llegeix més»

Setmana de xerrades informatives

El Centre de Formació d’Adults Bellavista és un centre del Departament d’Educació que imparteix formació reglada a tot l’alumnat major d’edat. Des dels diferents ensenyaments, el seu equip us oferirà l’orientació i la formació que necessiteu perquè pugueu escriure el vostre futur. A més… Llegeix més»

Setmana del Dia de la dona 2022

Per celebrar el 8M d’enguany hem decorat el centre amb diversos motius feministes.

L’alumnat d’anglès ens proposa un enigma. El sabeu resoldre?
“A father is about to bring his son to a job interview… applying for a position at… Llegeix més»