Matrícula curs 2020-2021

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 2 al 9 de setembre de 2020
  • Alumnes no preinscrits: a partir del 14 de setembre de 2020

PER INTERNET PREFERENTMENT

Cal preparar la documentació necessària, i enviar-la per correu electrònic a la bústia oficial del centre,: cfabadia@xtec.cat.

PRESENCIALMENT

Els casos excepcionals en què no es pugui evitar la presencialitat, cal demanar cita prèvia

• Per correu electrònic: cfabadia@xtec.cat (molt important: incloure el número de telèfon en el correu perquè us podem trucar) o
  • Per telèfon: 93 639 26 20 en horari d’atenció al públic (dilluns, dimecres i divendres de 10 a 12h // dimarts i dijous de 16 a 18:00h).

MOLT IMPORTANT: Els alumnes que assisteixin presencialment al centre no han de tenir símptomes de COVID-19, hauran de venir proveïts de: mascareta, guants i bolígraf i arribar a l’hora de la cita, ni abans, ni desprès. Per part del centre prendrem totes les mesures de seguretat i higiene per cuidar-nos a tots.

Documentació necessària:

• Si l’alumne o alumna és menor d’edat:
    • Fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet) o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres.
    • Fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna.
    • Fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual).
  • Si l’alumne o alumna és major d’edat:
    • Fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna o de la targeta de residència on consta el NIE en el cas d’alumnes estrangers.
    • Fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual).

Segons el curs cal:

• Competic  2: certificat Competic 1. *
  • Competic 3: certificat Competic 2. *
  • Anglès :  certificat en pdf del primer o segon curs *

*Si  no es disposa de cap certificat s’haurà de fer prova de nivell.

Per a més informació de cursos, nivells o torns, consulteu l’apartat d’oferta formativa al nostre web.