Cours disponibles

Els materials d'aquest mòdul opcional per als ensenyaments de Graduat en Educació Secundària (GES) han estat patrocinats pel Ministeri d'Educació i Formació Professional, dins del programa ProEduca, en col·laboració amb el Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya que n'ha fet l'elaboració. Tots els materials es troben sota llicència Creative Commons.

Assignatura opcional de l'àmbit de comunicació del GES.

En aquest mòdul de GES 2 primer aprendran a resoldre equacions de 1r grau ( primer equacions senzilles, sense denominadors ni parèntesi, i poc a poc anirem afeixin els parèntesis i , per últim, els denominadors. Desprès faran sistemes ( per 3 mètodes: substitució, igualació i reducció), i per acabar aplicarem tot el que s'ha après a la resolució de problemes de la vida real, és a dir, mitjançant l'aplicació de'equacions o sistemes de 1r grau.

Curs extret d'Alexandria

Autor/a: Maria Solanellas Casals

Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons

Nivell mínim de llengua: A1

Objectifs:

• Améliorer tous les aspects de la communication orale dans un contexte de base, en aidant les élèves à écouter plus attentivement, à parler avec plus de confiance et à communiquer plus clairement.

• En savoir plus que des phrases d'actions; apprendre la langue que vous devez savoir pour parler avec plus de facilité dans une grande variété de situations. Travailler sur les compétences orales des étudiants en encourageant la conversation à travers des jeux de rôle, des débats, des mini-présentations et des discussions.

Assignatura de Tecnologia i Habitatge del nivell GES 2

Assignatura de Literatura Castellana de l'àmbit de comunicació del GES.

Assignatura de Literatura Catalana del GES 2 de l'àmbit de comunicació del CFA Artur Martorell.

Moodle para los cursos de Castellano 1. Actividades interactivas, fichas, explicaciones..., todo lo que necesitemos para aprender castellano más y mejor.

Competències Bàsiques en Tecnologies de la Informació i la Comunicació. Nivell 1.

• C6 (Tractament de la informació numèrica)

Durada: 1 quadrimestre a raó de 8h setmanals presencials.

Competències (enumerades, no s'estudiaran en aquest ordre):

• C2: Tecnologia digital, ús de l'ordinador i del  sistema operatiu
  • C3: Navegació i comunicació en el món digital.
  • C4: Tractament de la informació escrita

• C6 (Tractament de la informació numèrica)

Competències Bàsiques en Tecnologies de la Informació i la Comunicació. Nivell 2.

• C1 (Cultura, participació i civisme digital)
  • C2 (Tecnologia digital, ús de l'ordinador i del sistema operatiu)
  • C3 (Navegació, cerca i comunicació en el món digital)
  • C4 (Tractament de la informació escrita)