25 de novembre: DIA INTERNACIONAL PER A L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA ENVERS LES DONES

Ja sabeu que de del nostre centre, sempre ens hem posicionat de forma clara i denunciem qualsevol acte violent envers les dones.
Enguany, hem volgut commemorar aquesta diada amb diferents activitats adreçades, no tan sols als diversos ensenyaments del nostre centre, sinó també als alumnes del Servei Local de Català.
Com en anys anteriors, hem repartit polseres Jo respecto, i tu? entre tot l’alumnat del CFA Àgora perquè en fes difusió i compartís amb nosaltres un moment d’aquesta acció amb una foto. Les trobareu totes publicades al nostre INSTAGRAM @cfaagora!!!! Us animem a què en sigueu uns grans FOLLOWERS a partir d’avui!!!

Gràcies a tots i totes per la vostra implicació!

L’alumnat del GESO ha pogut treballar el tema de L’amor romàntic a través d’un taller impartit per Sònia López, tècnica del SIAD (Servei d’informació i assessorament ala dona) de Salou.
Conjuntament amb els nostres alumnes de castellà i els alumnes de català, hem aconseguit un munt de maneres diferents de transmetre aquest missatge tan simple: No és NO! I ho hem pogut plasmar en les siluetes que van ser al vestíbul de la primera planta del centre Atenea fins el 30 de novembre.

A més, els alumnes de l’últim nivell del GESO han participat en l’acte institucional de l’Ajuntament, amb la lectura del Manifest. L’únic que us frenava a participar-hi era la por escènica i ho heu fet realment espectacular. Gràcies Núria, Lídia,Alan, Pau, Yonali, Alejandro, Maysa, Suad, Eva, Manuel, John, Kevin!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *