Pre-inscripció Curs 2020-2021

PREINSCRIPCIÓ: Del 15 al 29 de juny

Fases de la preinscripció.

1. INFORMA’T. Ja sabeu què voleu cursar el curs vinent?

Durant el període del 15 al 29 de juny l’escola inicia el procés de preinscripció.

Per demanar informació podeu trucar al 973 65 20 66  de 15:30 a 19:30 o consultar el web.

Per venir presencialment heu de demanar cita al mateix telèfon i en el mateix horari.

2. PREINSCRIU-TE.

Per la preinscripció de forma telemàtica:

Per poder fer la preinscripció telemàtica heu d’omplir aquest formulari amb les vostres dades personals i escollir l’ensenyament que vulgueu. Els horaris provisionals els podeu consultar a través de telèfon, trucant al 973652066 o bé, en aquesta mateixa web ho trobareu.

Per dubtes, preinscripció telemàtica i enviament de documentació podeu enviar-nos un correu a : c5008984@xtec.cat

Per la preinscripció presencial

• Podreu venir a fer la pre-inscripció de forma presencial DEMANANT CITA PRÈVIA en horari de tarda de 17:30 a 19:30h

És obligatori que vingueu amb mascareta i us desinfecteu les mans a l’entrar i al sortir de l’edifici.

Gestió de la cita prèvia:

Per més informació cliqueu aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *