Llengua anglesa

DESCRIPCIÓ
  • Aquests estudis tenen com a objectiu que les persones adultes assoleixin un grau de competència bàsic per a comunicar-se en llengua anglesa.
  • 3 Levels: A1 Beginner, A2.1 Elementary i A2.2 Pre-Intermediate
  • La superació de cada nivell dóna dret a l’obtenció del Certificat corresponent al Marc europeu de referència per a les llengües MECR.

ACCÉS ALS NOSTRES CURSOS
  • Poden accedir a aquests estudis les persones més grans de 18 anys i les que els compleixen durant l’any natural en què s’inicia la formació.
  • Per tal de situar l’alumnat en el nivell que li correspon d’acord amb les seves competències, si no té una acreditació prèvia en el moment de la preinscripció, el centre de formació d’adults li farà una prova de nivell.
  • La durada del curs va de setembre a juny.

Material Bàsic

English File 4th Edition.Beginner. Student’s book and workbook with key. ISBN: 9780194057950

English File 4th Edition.Elementary. Student’s book and workbook with key. ISBN: 9780194058001

English File 4th Edition.Pre-Intermediate. Student’s book and workbook with key. ISBN: 9780194057950

HORARI CURS 2023/2024

CONTINUÏTAT

Un cop finalitzats aquests estudis, i havent superat l’avaluació, l’alumne/a pot continuar la formació en una escola oficial d’idiomes EOI, accedint al 3r nivell (B1) sense haver de superar una prova de nivell.