Informació sobre el curs

1. Enfocament del curs

Aquest curs de preparació no és només això, també és l’inici del vostre Procés Formatiu, un procés del que heu de ser els protagonistes i que determinarà en gran mesura la qualitat del vostre futur. És el primer pas d’un camí que durarà com a mínim dos anys.

Un Procés Formatiu assolit amb èxit us portarà a entrar al mercat laboral o us permetrà seguir la vostra formació, però també suposarà una millora en les vostres competències i capacitats.

En definitiva, seguir i mantenir un Procés Formatiu us farà ser persones més competents, més participatives, més inserides en la societat i en el mercat laboral i en definitiva persones amb  més recursos i autonomia per viure.

2. Característiques del curs

3. Pautes de Qualificació i normativa del curs

– Sobre la Normativa de Funcionament Intern

Com tota organització de persones, ens regim per una sèrie de normes de funcionament. Els alumnes les heu de respectar i procurar vetllar pel compliment general. Les més importants de cara a l’avaluació són:

JUSTIFICAR DOCUMENTALMENT LES ABSÈNCIES. ELS MENORS NECESSITEN ESCRIT DELS PARES O TUTOR |

NO FALTAR MAI DURANT MÉS DE 10 DIES SEGUITS SENSE AVÍS PREVI O CAUSA JUSTIFICADA. EN CAS DE FER-HO I TRIGAR 10 DIES MÉS, L’ALUMNE ÉS DONAT DE BAIXA |

NO ES POT FER SERVIR EL MÒBIL A L’AULA EXCEPTE INDICACIÓ EXPRESSA DEL PROFESSOR. L’ÚS REITERAT DEL DISPOSITIU IMPLICARA L’EXPULSIÓ DE L’AULA |

NO ES POT BEURE NI MENJAR A L’AULA, TAMPOC QUAN NO HI HA CLASSE.

Consulta la resta de la normativa en aquest enllaç.

4. El programa “Full de Ruta”

Full de ruta2

Full de Ruta és un projecte d’orientació educativa i professional en el marc de les escoles, centre si serveis municipals de persones adultes. L’objectiu és que, a partir d’un procés d’acompanyament personalitzat, les persones que hi participen dissenyin un itinerari individual que els permeti definir un projecte educatiu i professional.

Visita el Facebook del “Full de Ruta” fent clic en aquest enllaç.

5. Proves simulacre del curs

Després de cada simulacre caldrà realitzar un breu formulari reflexiu.

Per fer les proves simulacre cal presentar-se amb el DNI, sinó no es podrà realitzar el simulacre. Exactament igual que el dia de la prova oficial.

En els dies de proves simulacre la puntualitat ha de ser total, exactament igual que el dia de la prova oficial.

Només en cas d’absència justificada i documentada es podrà realitzar el simulacre un dia diferent al previst.

6. Participació en activitats i tallers

Podeu participar-hi assistint a qualsevol de les activitats voluntàries però també col·laborant-hi activament. Estem oberts a propostes 😉

7. Eines en xarxa del curs

Durant el curs també sereu convidats a afegir el calendari al vostre mòbil, és senzill i us ajudarà a no despistar-vos.

Els tipus de comunicació per correu que rebràs de l’Escola poden ser referents a informacions generals de l’Escola i el curs que fas, informacions relatives a la matrícula de la prova i altres qüestions administratives, avisos de suspensió de classe o d’altres tipus d’incidents

Si vols visitar-nos al Facebook fes clic en aquest enllaç.