Oferta de places 2020-2021

Aquesta és l’oferta de places del nostre centre per al proper curs 2020-2021.

L’oferta fa referència a les places que resten de cada curs, tenint en compte l’alumnat del centre que repeteix o que promociona. Si t’interessa algun dels cursos en què, provisionalment no hi ha places, fes la preinscripció de totes maneres i et guardarem a la llista d’espera. En cas de que més endavant quedin places lliures et contactarem!

Les places per als cursos de preparació a les proves d’accés (*) poden variar en funció dels resultats que obtingui l’alumnat d’aquest curs a les proves, que sabrem a partir del 8 de juliol de 2020. Igual que a la resta de cursos, l’alumnat que ja ha estat matriculat al centre durant el curs 2019-2020, té prioritat d’accés respecte l’alumnat nou.

La preinscripció la podreu fer del 15 al 29 de juny a través d’aquest qüestionari. Recorda que si vols accedir a algun curs d’anglès, abans de fer la preinscripció, hauràs de fer una prova de nivell.

No deixis passar l’oportunitat! És el teu moment!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *