Crea, dissenya i construeix. Projectes amb Micro:bit

Us presentem els materials de formació del curs Crea, dissenya i construeix. Projectes amb Micro:bit. La placa controladora Micro:bit ha esdevingut tota una revolució per al món educatiu atès que facilita el treball de les competències digitals a partir de la computació física i la programació amb eines molt assequibles a l’alumnat d’educació primària i de molt més recorregut per a l’alumnat d’educació secundària. D’aquí que aquest curs s’ha ofert amb èxit a mestres d’educació primària i a professorat de tecnologia de secundària.Els materials estan en dos formats, al repositori de materials de formació Ateneu i en curs Moodle obert a visitants:

Els projectes realitzats pels participants en el curs de pilotatge els podeu veure en els vídeos següents:

#STEAMCat