Metodologies integrades per a un aprenentatge holístic de les llengües

Curs de 30 hores emmarcat dins del currículum competencial i inclusiu. Pretén proporcionar, a les persones docents, l’adquisició d’habilitats, coneixements i actituds per poder treballar de manera integrada i globalitzada les competències comunicatives, socials i personals, amb l’objectiu de millorar l’aprenentatge de llengües (L1 i L2).… Llegeix més»

Els acords eduquen

La Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna (Universitat Ramon Llull), amb el suport del Departament d’Ensenyament, la Fundació Jaume Bofill, l’Associació de Mestres Rosa Sensat, la Fundació Escola Cristiana de Catalunya i l’Agrupació Escolar Catalana, convoca la segona jornada entorn del… Llegeix més»

Trobada pedagògica-Metodologies integrades per a un aprenentatge holístic de les llengües

Integrar, connectar i equilibrar -les emocions, la cognició i el cos- esdevenen els tres conceptes clau per tal que els aprenentatges de llengua siguin significatius. Com integrem tècniques holístiques en l’aprenentatge de llengües a les aules d’infantil, primària i secundària? Vine a descobrir alguns exemples a la Trobada pedagògica del dia 27 de juny!

Programa de la trobada pedagògica

Inscriu-t’hi