Oberta la inscripció al vídeoMAT 2021

Ja s’ha obert la inscripció al vídeoMAT 2021.

El vídeoMAT és un projecte en el qual els i les alumnes creen vídeos on es responen preguntes que posen de manifest aplicacions de les matemàtiques o la seva presència en l’entorn.

Aquest curs la tecnologia d’enregistraments i edició digital s’ha fet molt present a les aules. I segur que tots, alumnes i docents, n’hem après molt. Us animem a fer servir aquests nous recursos per respondre preguntes fent servir les matemàtiques.

Us podeu inscriure fins l’1 de març de 2021.

Pot participar-hi tot l’alumnat d’educació infantil, primària, ESO, batxillerat, FP, Educació d’Adults i Universitat de Catalunya i d’altres territoris de parla catalana. Les produccions hauran de ser fruit d’un treball en equip format per un mínim de tres persones i integrat en les activitats d’aula.

Podeu veure els treballs seleccionats cada curs a l’enllaç de la col·lecció permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *