Conferència: “Maths materials in the Maths classroom” amb Simon Gregg

Segona conferència del cicle “Perspectives Matemàtiques” el passat dimecres 10 de març de 2021.

La Conferència “Maths materials in the Maths classroom” és a càrrec de Simon Gregg, mestre de matemàtiques a la International School de Toulouse,  Es defineix com a mestre STEAM coach per alumnat de 3 a 11 anys, tot i això, considerem que les seves aportacions d’activitats, preguntes i visió amb les matemàtiques amb material manipulatiu s’estira fins a secundària.

En Simon Gregg ens diu que està molt interessat en que l’alumnat jugui i tingui experiències directes amb les matemàtiques que sorgeixen utilitzant material manipulatiu, i a la vegada, incideix en les converses que es creen al voltant d’aquestes experiències.

En Simon Gregg ens recomana que tingueu a punt alguns Pattern Blocks per poder fer alguna activitat. Si no en teniu podeu imprimir-vos-en  o també fer servir un manipulador virtual.