Dades experimentals

Des de la següent pàgina teniu disponibles diversos recursos:

Dades experimentals per a anàlisi: Més de 80 experiments gratuïts amb fitxers de dades de mostra que cobreixen molts temes que podeu enviar als vostres alumnes. Tot i que els alumnes no realitzin els experiments ells mateixos, poden realitzar la seva pròpia anàlisi de les dades de mostra mitjançant l’aplicació gratuïta Graphical Analysis™ 4 i respondre preguntes en funció dels seus resultats.

*Vernier Video Analysis: Una eina per a Física, on els alumnes poden utilitzar els seus dispositius mòbils per a enregistrar els seus propis vídeos, marcar els punts per a fer el seguiment de l’objecte amb moviment i obtenir els gràfics i les dades.
Versió de prova gratuïta fins a finals de juny!

*Pivot Interactives: Un entorn d’aprenentatge científic basat en vídeo. Amb més de 200 activitats interactives. Els vídeos ofereixen als alumnes l’oportunitat d’observar i estudiar experiments i fenòmens difícils de replicar, sense importar on es troben.
Versió de prova gratuïta de 30 dies i descompte en la subscripció.

(*Aquestes dues últimes eines no estan disponibles encara als països sotmesos a GDPR (protecció de dades), com és el nostre cas. Vernier està treballant per a resoldre aquest problema, però no ens poden garantir quan podrà estar llest. Només podem recomanar-vos que aneu revisant periòdicament l’enllaç.)

#EmPosoAlDia    #JoAprencACasa    #joemquedoacasa    #STEAMcat