ATENCIÓ:  Horari del Servei de Préstec desembre i gener

A causa de l’empitjorament de la situació sanitària relacionada amb la Covid-19, el Servei de Préstec  i Cambra de Cria del CESIRE modifica l’horari d’atenció al públic.

A partir del dia 11 de gener:

• Dilluns de 9:00 a 13:00 i de 16:00 a 18:00
    • Dimecres de 9:00 a 13:00

La recollida de material i el retorn del mateix s’haurà de fer en hores concertades.

Podeu contactar telefònicament amb les persones responsables del servei al 938823125, o bé a l’adreça cdec@xtec.cat.

Oberta la inscripció al vídeoMAT 2021

Ja s’ha obert la inscripció al vídeoMAT 2021.

El vídeoMAT és un projecte en el qual els i les alumnes creen vídeos on es responen preguntes que posen de manifest aplicacions de les matemàtiques o la seva presència en l’entorn.

Aquest curs la tecnologia d’enregistraments i edició digital s’ha fet molt present a les aules. I segur que tots, alumnes i docents, n’hem après molt. Us animem a fer servir aquests nous recursos per respondre preguntes fent servir les matemàtiques.

Us podeu inscriure fins l’1 de març de 2021.

Pot participar-hi tot l’alumnat d’educació infantil, primària, ESO, batxillerat, FP, Educació d’Adults i Universitat de Catalunya i d’altres territoris de parla catalana. Les produccions hauran de ser fruit d’un treball en equip format per un mínim de tres persones i integrat en les activitats d’aula.

Podeu veure els treballs seleccionats cada curs a l’enllaç de la col·lecció permanent.

Noves formacions del CESIRE

Tot seguit podeu trobar la proposta de les noves formacions que hem preparat des del Cesire per al 2n i 3r trimestre d’aquest curs 2020-2021.

Si cliqueu a sobre de cada una d’elles podeu trobar més informació i podeu fer la inscripció. Esperem que siguin del vostre interès.… Llegeix més»

Bon Nadal 2020!

Des del CESIRE us desitgem unes bones festes de Nadal i una entrada al 2021 plena de salut i nous projectes.

Formació:”Acompanyament en l’adquisició de la llengua oral a través de la literatura”

Al llarg d’aquest reflexionarem sobre la importància cabdal de la infància i ens preguntarem com són aquests infants, des de quan llegeixen, quin és el lloc dels adults que interactuen amb ells, quins materials podem donar-los per adquirir el llenguatge i com podem fer-ho. Es tracta d’una formació teòrico-pràctica, adreçada a docents d’educació infantil i primàra, amb l’objectiu de donar eines per introduir a l’aula llibres i històries de tota mena.… Llegeix més»

Les tradicions, per a què?

Som cultura perquè som festa i tradició”  Jordi Cuixart

Aquesta proposta està pensada perquè els i les alumnes pensin, es preguntin i debatin sobre el perquè de les tradicions i perquè totes les cultures en celebren i, així arribar a tenir opinió i poder actuar en conseqüència. La covid19, ha fet que totes i tots ens replantegem si cal celebrar aquest any les festes de Nadal.

Ara ve Nadal