PROJECTE CUEME

Les classes de cinquè participem en el programa CUEME, un programa d’emprenedoria de la Diputació de Barcelona. L’objectiu d’aquest és promoure els valors cooperatius en l’àmbit escolar, posant els infants al centre de l’aprenentatge. Creem una cooperativa des de zero, investiguem quin model d’empresa és, quines són les diferències amb la resta i per què ens agrada més aquesta opció. A més s’han de fer els temes burocràtics necessaris, com crear els estatus, l’acta de constitució, buscar un nom adequat, fer el logotip, i fins i tot demanar el NIF a l’ajuntament. Al final hem de fer tot el procés de disseny i producció de diferents productes sostenibles per vendre’ls al mercat de cooperatives.

Enguany les dues cooperetives que tenim a l’escola Xarau són la Cooperativa The big Xarau i The power of fifth. Per veure què estem fent i en quin moment ens trobem podeu clicar al nostre logotip per visitar el nostre blog. Us hi esperem!