Monogràfic la volta al món. Educació infantil.

Hola famílies,

Aquest curs el tema del nostre monogràfic és la volta al món. Ja fa unes quantes setmanes vam començar el treball  veient un vídeo de les tres bessones. A partir d’aquí, vam iniciar el nostre viatge. Perquè fos el més significatiu pels nens i les nenes, vam pensar que seria més proper i motivador viatjar als països de les famílies dels nostres alumnes de parvulari.

Vam viatjar a França en autobús, després vam agafar el tren per anar  a Alemanya. a continuació ens vam dirigir en autobús a Ucraïna. Després  vam haver d’agafar un avió per deixar Europa i arribar a Àfrica. En aquest continent hem visitat el Marroc, el Senegal, Gàmbia, Guinea Bissau  i Mali. Tot seguit vam tornar a agafar un altre avió per viatjar fins a la Xina i seguidament vam agafar un vaixell per arribar a Amèrica del sud. En aquest continent hem visitat els països de: Perú, Equador i Paraguai. Finalment, després de molts mesos viatjant pel món, hem tornat a la nostra escola en vaixell.

En tots aquests països les famílies han vingut a la nostra escola per explicar-nos coses importants: els vestits  típics, els costums, els menjars, els monuments, quina llengua parlen…

Ha estat molt interessant i hem pogut gaudir moltíssim de  fer aquest viatge amb les famílies.

Per acabar el monogràfic, durant la primera setmana de juny, hem realitzat diverses activitats amb les nenes i els nens de l’escola: jocs i danses del món, tallers d’artesania de diferents països, exposició d’instruments musicals d’arreu del món, xerrades i interculturals.

Les tres bessones

França