CICLE SUPERIOR

LA CASTANYADA

Els nens i nenes de Cicle Superior hem celebrat la Castanyada cuinant el nostre esmorzar amb els fillols i a la tarda, hem ballat danses al pati de l’escola.

LA CLASSE DEL ROCK

Els nens i nenes de 5è som la classe del Rock. A Medi Social estem investigant sobre l’Univers, i més concretament sobre la Terra (atmosfera, geosfera, moviments…)

Hem treballat les capes de l’atmosfera en paper però amb volum i colors, i ens ha quedat molt clar i molt maco!

LA CLASSE DEL RAP

Treballem les mates manipulativament.

INICI DEL CURS 2017-2018

Un nou curs comença, i al Cicle Superior, estem plens d’il·lusió i ganes de trobar nous aprenentatges mentre gaudim!

Us desitjem un bon curs a tothom!

LA PISCINA MUNICIPAL

Com ja és tradició a l’escola, cap al final de curs, l’Ajuntament de Sant Esteve, convida als alumnes de Cicle Superior a gaudir d’un matí a la Piscina.

Hem gaudit molt!

IMG-20170614-WA0035[1]_opt_opt

JORNADA DE PADEL

Els alumnes de 5è han gaudit d’un matí al Pade Indoor d’Abrera. Han fet un torneig i han mostrat una gran capacitat d’organització!

Ho han passat genial

20170607_120922[1]_opt

LA CORAL DE LA VINYA

Els nens i nenes de Cicle Superior han pogut gaudir de manera voluntària de l’activitat de Cant Coral. Enguany, han fet un petit concert per a les famílies que han volgut assistir i han cantat dues cançons: “Lazy song” de Bruno Mars i “Tu enemigo” de Pablo López.

Aquí us deixem els vídeos per tal que en gaudiu!

DIADA DE SANT JORDI

Durant la diada de Sant Jordi els alumnes de 6è van visitar el Casal d’avis del poble per compartir amb els avis i àvies un intercanvi i lectura de les seves poesies.

Va ser un acte molt emotiu que va finalitzar amb entrega de punts de llibres elaborats per ells mateixos.

IMG_0989_opt

BICICLETADA!

El passat 19 d’abril, coincidint amb el dia internacional de la bicicleta, els alumnes de cicle superior van realitzar una sortida en bicicleta. Van sortir de l’escola al matí i van pedalar pels termes municipals de Sant esteve de Sesrovires, Abrera, La Beguda i Masquefa. Després de més de 10 quilòmetres de ruta, els alumnes van tornar a l’hora de dinar.

L’HORT

Els alumnes de Cicle Superior ja han començat a treballar les seves parcel·les de l’hort. Després de preparar la terra,fer els socs, ja han plantat cebes i enciams.

Durant aquests dies treiem les males herbes i reguem.

Esperem recollir els fruits aviat!

SORTIDA A LA CIUTADELLA IBÈRICA DE CALAFELL:

Dins l’àrea de Medi Social,els alumnes de 5è, continuem avançant en la història de la nostra terra, i hem anat a Calafell a descobrir una ciutadella on havien viscut els Íbers, que poblaven la Península Ibèrica entre el segle VI a.C. i el segle II a.C.

SORTIDA A LES MINES DE GAVÀ:

Els alumnes de 5è hem anat al Parc Arqueològic de les Mines de Gavà a descobrir les restes neolítiques. Ha estat una sortida on hem aprés molt i hem pogut fer un collaret amb eines semblants a les que tenien en aquella època.

CONCERT DE NADAL:

El passat dia 21 de desembre vam celebrar el Nadal fent un bonic concert per a les famílies.

Aquí teniu els vídeos dels nostres artistes de Cicle Superior.

Esperem que els gaudiu!

la castanyada a cicle superior:

El passat 28 d’octubre els alumnes de l’escola vam celebrar la Castanyada al pati de l’escola tot ballant danses.

Els alumnes de 5è vam ballar la dansa “La Xampanya” i els de 6è el “Ball de Garlandes” típic de Sant Esteve Sesrovires.

Aquí teniu el vídeo de 5è.

Els grups de 6è van ballar per separat i aquí estan els seus vídeos.

La Castanyada a 6È

EL PASSAT 28 D’OCTUBRE  VAM CELEBRAR LA CASTANYADA, UNA FESTA OBERTA A LES FAMÍLIES ON ELS ALUMNES FAN DANSES DE P3 FINS A 6È. LES FAMÍLIES DE 6È VAN PREPARAR UNA PARADETA PER RECAPTAR DINERS PER LES COLÒNIES.

ELS NENS I NENES DE 6È VAN PRESENTAR LA FESTA I VAN BALLAR EL BALL DE GARLANDES, EL BALL TÍPIC DE SANT ESTEVE SESROVIRES.

A CONTINUACIÓ TENIM UN PETIT VÍDEO DE LA FESTA, ESPEREM QUE US AGRADI!

BICICLETADA
Divendres 8 d’abril, per les Jornades Culturals van fer una sortida en bicicleta.

5è FA ANUNCIS EN CASTELLÀ

6è VA AL PARLAMENT

Visita Ciutadella Ibèrica de Calafell

El passat 11 de febrer els i les alumnes de cinquè de primària van visitar la Ciutadella Ibèrica de Calafell. Allà van conèixer com vivien els ibers i els seus costums, i entre d’altres van fer un taller d’elaboració de pa.

RUA CARNAVAL

Aquestes són algunes de les imatges de com vam celebrar el CARNAVAL.

CONCERT DE NADAL

6è

APADRINAMENT LECTOR

A la nostra escola tenim un projecte que ens agrada molt, és l’Apadrinament Lector. Els nens i nenes del Cicle Superior ajuden a llegir als nens i nenes de Cicle Inicial. Fem activitats durant totes les setmanes, entre d’altres coses fem:

– Reading together

– Recepta de la Castanyada

– La carta als reis

– Teatre de 2:n al Cicle Superior

– Festa de Cloenda-

AquÍ en teniu algunes fotos de les activitats que fem.

apadrinament lector 2n-6è (18) apadrinament lector 2n-6è (42) apadrinament lector 2n-6è (34) apadrinament lector 2n-6è (32)apadrinament lector 2n-6è (23)