Treball amb la flauta dolça a les classes de música

Benvolgudes famílies,

Durant aquest curs hem començat a treballar amb la flauta dolça a les classes de música amb l’alumnat de Cicle Superior. Avui tenim el plaer de presentar-vos una mostra del resultat aconseguit. Juntament amb l’alumnat de l’escola Les Oliveres i amb la col·laboració de l’Oriol Mula, professor de música de l’EMAP (escola de música de l’alt Penedès), hem gravat una versió en català d’un conegut tema, l’Stand by me.

L’alumnat de l’escola Vilademàger ha participat tocant un acompanyament amb la flauta, cantant i fent percussió, l’alumnat de Les Oliveres ha tocat un acompanyament amb l’Ukelele, i igualment cantant i amb la percussió, i a més hem comptat amb la col·laboració d’en Ricardo Rabella, pare de dos alumnes de l’escola, fent un solo de guitarra.

Esperem que us agradi.

Molt bon estiu a tothom!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>