Durant diverses setmanes els alumnes de tercer i quart a l’àrea de valors van fer activitats per a treballar el pensament crític, el valor de la diversitat i els cànons de bellesa. El dia 27 de març els alumnes de cicle mitjà van ser partícips d’un taller sobre valors i contravalors, dinamitzats per l’associació Mousiké com a cloenda del treball fet a l’aula. Aquest taller ens permetia comprovar que els valors del respecte, l’empatia, el treball en equip, entre d’altres, ens permeten aconseguir una convivència positiva entre tots i totes.
El taller estava dividit en dues parts; una primera part de reflexió i debat sobre els cànons de bellesa i els estereotips a través d’un conte i d’un vídeo. I una segona part on a través del ioga i el moviment, els alumnes van ser conscients del seu propi cos i tot el que aquest els permet realitzar (eina per canalitzar emocions, per poder moure’s, jugar, eina de poder i d’identitat però també com a eina de llibertat i d’opressió) i la importància d’escoltar el que ens diu el nostre cos.
Va ser una tarda molt interessant en la que els i les alumnes van gaudir i van reforçar la seva autoestima i van aprendre a ser conscients del seu cos i de com canalitzar les emocions.


